HOME
WORKSHOPS
PARTNERS
Copyright2023
Workshop Fuerteventura
2024. február 15-22.
2024. február 29- március 7.
Maximum 5 fő
Itt minden téma adott : kisváros, kikötő, halászok, kite surf, hullámlovaglás, sivatag, tűzhányó, óceán, világítótorony, turizmus.
Transfer a helyszínek között és a reptérre.
Kipróbálhatjuk magunkat és felszerelésünket szélsőséges viszonyok között.
1. nap
Telefon kamerájával kisfilm vagy legalább rövid snittek készítése a kiutazásról. Bemutatkozás a szálláshelyen és a közös vacsora közben a kisfilmek elemzése együtt.
2 - 6. nap
Napfelkelte fényeiben kezdünk filmezni utána reggeli, elméleti oktatás, ebéd, szabad program, délután filmezéssel egybekötött gyakorlati oktatás, vacsora, vágás.
7. nap
Hazautazás
Oktatás díja 350.000 Ft/fő
Elhelyezés: Egyénileg (ajánlani tudok többféle minőségű és kipróbált szállást és étkezési lehetőséget is).
Utazás: Egyénileg a szigetre.
jelentkezés : Pintér András +36306036471
Vitorlás-filmes Workshop Balatonföldvár
2024. nyarán
Maximum 5 fő
Három nap elméleti és gyakorlati oktatás a Balaton partján a Spartacus Vitorlás telepen. Majd két napon át, motorcsónakból filmezhetünk egy igazi vitorlásversenyen.
Kerékpáros- filmes Workshop Zalakaros
2024. május 19-23.
Maximum 5 fő
Három nap elméleti és gyakorlati oktatás Zalakaroson és a Kis-Balaton környékén. Majd két napon át, motorkerékpárról filmezhetünk a Tour de Zalakaros kerékpárversenyen.
Lovas-filmes Workshop Szilvásvárad
2024. nyarán
Maximum 5 fő
Három nap elméleti és gyakorlati oktatás a Bükk hegységben Csipkéskúton, elzárva a külvilágtól. Majd két napon át, Szilvásváradon a Lovasközpont arénájában filmezhetünk egy igazi díjugrató versenyen.
jelentkezés : Pintér András +36306036471
Videóújságíró workshop
A videó-újságírás és az online médiakommunikáció robbanásszerűen fejlődő terület.
A korszerű videó-újságírás szakít a hagyományos televíziózás kötöttségeivel, és felülemelkedik a home-videók amatőrizmusán. A snapchat videóktól az online dokumentumfilmekig, maximalizáljuk a rövid videófilmek erejét, végigvezetve a hallgatókat a videók előkészítésének, szerkesztésének, forgatásának, vágásának, archiválásának és terjesztésének folyamatán.
Érdekel a világ, amelyben élsz? Van róla véleményed, ami másoknak is fontos lehet?
Inkább mutatnád, mint mondanád? Úgy érzed, mozgóképben szeretnéd kifejezni magad, és ehhez támogatásra van szükséged? Bele akarsz látni a média működésébe, szívesen tanulnál a szakma aktív szereplőjétől?
• -videózás iránt érdeklődő frissen érettségizetteknek;
• -média és kommunikáció felvételire készülőknek vagy már ott tanulóknak
• -frissen diplomázottaknak, akik gyakorlati, szakmába integrált kiegészítő képzésre vágynak
• -marketing és PR-osztályok munkatársainak
• -szakmai fejlődés lehetőségeit kereső, már újságíróként dolgozó szakembereknek
• -a kreatív ipar kommunikációs szakembereinek
• -családfő aki szeretné a gyermekeit profin dokumentálni
• -cégvezető aki vállalkozását szeretné reklámozni
 A digitális reklámpiac évről- évre egyre nagyobb szeletet harap ki a reklámtortából a tévés szektor kárára, és ebben az egyre növekvő internetes forgalomban egyre inkább a videók játszanak szerepet. A hirdetők 2017-ben a hazai piacon még csak 12,3 százalékkal, Európában már 34,8 százalékkal több pénzt költöttek videóhirdetésekre az előző évhez képest, ami mögött a közösségi média, az automatizált médiaértékesítés és a márkaépítésre költött összegek növekedése áll. Ez azóta csak fokozódik. Az pedig, hogy az online videós hirdetések egyre nagyobb arányban jelennek meg a cégek marketingmixében, leginkább három dolognak köszönhető. Remekül használhatják a figyelem felkeltésére, gyorsan növelhetik általuk márkájuk ismertségét, ráadásul a videók képesek egy olyan közeget teremteni, ahol kapcsolatba léphetnek a felhasználókkal, a közösségi oldalakon megosztva például azonnali visszajelzéseket kaphatnak termékeikről. Ugyanakkor a digitális videóhirdetések piacának egyre jelentősebb részét már az influencerek tartják mozgásban, a több tíz- vagy százezres követőtáborral rendelkező vloggerekben és az influencerként működő videós újságírókban egyre többször látnak fantáziát a hirdetők is.